Dag van vertrek - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Jaap Lotte - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Jaap Lotte - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Jaap

01 Augustus 2014 | Nederland, Groot-Ammers

Hallo allemaal!

Vandaag is het zover! Vandaag vertrekken we met het vliegtuig naar Dubai om later door te vliegen naar Zambia. Super spannend allemaal! Op de site van World Servants, www.worldservands.nl kunt u met de reiscode ZA314 de schaarse updates in de gaten houden.

Wij willen iedereen bedanken voor de donaties. We hebben met z'n tweetjes een prachtig bedrag opgehaald! Dit wordt gedoneerd aan de stichting. Nogmaals enorm bedankt!

Tot over 3 weken!!!

Groetjes Jaap en Lotte

• 03 Augustus 2014 - 23:09

Elsa:

Goede reis Jaap en Lotte!!

• 04 Augustus 2014 - 11:46

Dick De Jong:

Jaap & Lotte,
    Denk dat jullie nu hard aan het werk zijn; ieder geval veel succes.
    Heel fijn (en nuttig) verblijf gewenst.
    Jaap: je houdt wel de administratie op orde hè :-)
    Als jullie weer terug zijn en over jullie reis een verslag presenteren............vergeet de uitnodiging niet naar de Bernhardstraat te sturen !!
    Bye Dick

Verslag uit: Nederland, Groot-Ammers

01 Augustus 2014

Dag van vertrek

07 Juli 2014

Voorbereiding deel I
Jaap

Hallo allemaal! Deze zomer vertrekken wij op 2 augustus richting Chimosa, Zambia. Hier gaan wij huizen bouwen om nieuwe leraren voor de scholen te kunnen accomoderen. Via deze site kunnen jullie ons (hopelijk gedurende de reis) volgen, en achteraf plaatsen wij hier foto's zodat jullie kunnen meegenieten van onze reis. Wij hopen op veel volgers, en voor jullie veel lees- en kijkplezier. Jaap van Dam en Lotte Alblas

Actief sinds 27 April 2014